onsdag, mai 09, 2007

Tintin prøver seg

Sporkurset i helgen inspirerte til litt lydihetstrening. Prøvde på metallapport og dette ville ikk Tintin plutselig. Han har tatt den før, men nå ville han ikke. Jeg prøvde å sette fram maten hans og få han til å apportere, men nei. Så tok jeg vekk maten hans og satte meg i soffan. Da var det en liten hund som tenkte seg om og kom løpende med metallapporten til meg i soffaen :-) Etter det tar han den hver gang.

I går gikk vi en liten tur på fuglereservatet etter lp kurset. Her klatret begge bikkjene opp i fugletittetårnet uten å nøle. Det er litt bratt og jeg trodde Herman ville være litt skeptisk, men det var han ikke. Har aldrig vært der før, så det var moro. Det var flott utsikt mot en hel flokk med svaner og ikke minst over Tønsberg by da.

Caroline

Ingen kommentarer: