tirsdag, september 27, 2005

Lenge siden

Nå er det lengesiden guttas sider ble oppdattert. Det har skjedd en del siden sist, men kort oppsummert er det blitt en del babybesøk da Erlend og Siv fikk en gutt 8. september og Angelina har hatt navnefest.
Det er også snart dobbeltstevne i Ølen. Jeg har medlt på Herman i klasse 2 og håper vi får tid til å starte. Det er mye som skal gjøres stevnedagen så vi får se. Vi trener nå i hvertfall.

Ellers har vi nå klart oss rimlig bra her på "vestkanten" alene, men det begynner å bli litt kjedelig. Selv med gode venner og en del å gjøre så blir det ensomt. Det blir en oslotur 6. oktober, da skal jeg på intervju hos forsvarsbygg. Håper jeg får den jobben, men det blir nok veldig hard konkurranse om den jobben. Jeg er nå fornøyd med å komme på intervju da.

Nå har jeg vært syk noen dager med oppkast og det som verre er... Guttane har ikke fått den trimmen de pleier og er ganske så hypre om dagen, men det går for noen dager.Hiver dem ut når de blir for ille å ha inne :-)

Caroline

Ingen kommentarer: