onsdag, september 28, 2005

Matmor er fornøyd med guttane sine i dag...

I dag var vi på agility trening i Ølen. Guttane oppførte seg eksemplariske i og vi hadde en positiv og morsom trening i dag. Trente litt fri ved fot med begge og Herman gikk igjennom en bane. Han hadde mye energi i dag. Han fikk masse kos og masse pølse selvsagt :-)

Tintin driver å lærer seg hinder og begynner å bli flink han også. Han er jo bare liten enda, så han får ikke lov til å gå så mye, men litt blir det. Det viktigse og det mest positive med Tintin er at jeg kan ha han løs selv med andre hunder i nærheten. Er jo bare kjempefornøyd med det da. En annen ting, han er den snilleste gutten i klassen, når det kommer til å være stille mellomøktene. Det er flott altså!

Som dere skjønner så er jeg veldig fornøyd med guttane mine i kveld. (noe jeg ikke var sist trening.. da ville jeg nesten selge Herman he he. Sånn er det å trene hund, det er ikke maskiner vi har med å gjøre :-) )

Caroline

Ingen kommentarer: