lørdag, juni 03, 2006

Rolige dager

Tintin har fått litt pause fra trening og vi har bare gått turer og trent litt enkle ting på tur.
Fredag var Tintin og jeg med å var barnevakt sammen med Veronique. Det gikk veldig fint. Tintin er helt utrolig med barn. Jeg passet veldig på, men det er ikke farlig å ha han sammen med unger :-)

I dag var det treningsstevne i agility på hundehytta, men bikkjene var ikke med. Det var bare jeg som hjalp til som banemannskap. Ble helt svidd av sola, men skal jo ikke klage på godt vær da.

Da jeg kom hjem dro vi først til Mamma en tur og deretter til Vestskogen og gikk lang tur med Pappa og Wilma. på turen fikk Herman leita opp en del apporter og han har blitt veldig flink nå. Det er i hvertfall framgang og han begynner å fatte poenget.

Tintin måtte også jobbe litt. Jeg kastet ut pinner og kongler med som han skulle finne. Det gikk også bra. Han skjønner nå at han skal snuse etter min lukt.

På turen hjemmeover gik vi forbi Prestegårdsdammen og der fikk alle tre bikkjene bade litt.

Caroline

Ingen kommentarer: